torsdag 18. februar 2016

Blått er flott ♡

Eg brukte første halva av morsdagen til å kose meg ilag med familien. 
Så reiste mannen og jentene på vinterferie, og eg var snar å finne fram målekosten. 
Eg har lengta etter ein date med den, heilt for meg sjølv! Det er heilt utruleg 
kor kjapt ting går når ein får fred på seg ;)

Eg gjekk sjølvsagt tom for måling, så vi har fortsatt ein vegg som er kvit. 
Men eg er storfornøgd så langt!

Det vart mykje lunare i spisestova vår, synast eg.
Hurra for meir farger ;)

Fargen heiter prekestolen og er frå Fargerike. 
Den er ein tanke blågrøn. Perfekt for meg som elsker både grønt og blått. 
Til og med mannen er fornøgd. Så då er det berre å klappe seg sjølv på skuldra ;)


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Åååå, for ein lekker farge.
Så fint det er hos deg. Koselege bilder.

Lene i Annekset sa...

Hei Bjørg! Syns fargen du har valgt er så deg! Den passer så godt inn med resten av interiøret! :) For meg vitner det om at du har talent for innredning, du har et godt øye når det kommer til farger og interiør. Du skaper en stil som er bare din og det liker jeg så godt med deg! Gleder meg over bloggen din, bildene granskes nøye og jeg er enig med deg, det er godt med farger! :) Ha en fin helg du! :)

Caroline sa...

Helt enig,BLÅTT er flott!
Du er så god til å bruke farger i heimen,blir glad av å se på bildene dine:)

Ønsker deg en finfin dag:)

Related Posts with Thumbnails