tirsdag 4. februar 2014

Tapetinspirasjon

Denne månaden er utfordringa frå Nib; Tapetinspirasjon
Eg elsker tapet og bruker det til mykje forskjellig. 
Det einaste rommet i huset vårt som har tapet på
 veggane er rommet til Hermine. Enn så 
lenge. Vi driv å lager vaskerom for 
tida, og der snakker vi tapet 
med gule prikker
Gleder meg! 

I dette innlegget viser eg nokre småprosjekt
der eg har brukt tapetSå skal eg prøve å få tatt nokre 
bilder av Hermine sitt rom også, 
viss tida strekk til :)
 Ei gammal eplekasse vart forvandla
 til fin oppbevaring med tapet, måling og hjul.
 Hermetikkbokser blir supre blomsterpotter
 med litt fin tapet rundt.
Tapet i glasdørene
 skjuler rotet bak og er dekorativt å sjå på. 
Denne har eg limt fast med teip, slik at den 
enkelt kan byttast ut.

For flott tapet- inspirasjon. Trykk her! ;)

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Herlige småprosjekt i din like herlige stil!!!Digger!!!
Toveklem :)

frk.B sa...

Kjempeinspirasjon! Jeg er ikke så flink til å legge igjen kommentarer, men vit at bloggen og bildene dine er en glede og følge! :-)

isabella sa...

I always love your beautiful colors!

Lite hi sa...

Så mye herlig inspirasjon! :) Kjempefine bilder.

Klem fra Lite hi

Tins roser sa...

Nydelig.:)

Related Posts with Thumbnails