onsdag 31. august 2011

Sneakpeak ;)

Først av alt tusen takk for alle helsingar på bursdagen min! 
Kjempekosleg! Dagen vart feira i bil på veg til svigers, 
og litt vin på kvelden ;) Flotte gåver fekk eg og,
 tusen takk!!:)

 Vi hadde eit lite selskap dagen før sjølve bursdagen min. 
Og då fekk eg endeleg viljen min!! Bror min og mannen bar vekk peisen som
 har stått til ingen nytte i spisestova. Dei sleit noko voldsomt med å få
 den ned i kjelleren. Nesten så eg fekk dårleg samvittighet
Men berre nesten ;)


 Senga eg kjøpte på bruktbutikken er no komen på plass. Jubel! :)
 Så her kjem ein liten sniktitt på den. Den skal fungere som
 kosesofa, og det blir så fint!:)

Teen og kanelstanga fekke eg med i pakken eg vann i Give Away hos Hanne Margrete :)

Det kjem meir bilder seinare. 
For i skrivande stund skal Pappa til å mure igjen holet 
etter peisen. Tihi ;)

Eg håper du har ein  strålande onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gratulerer med vel overstått dag! Ii så fin den sengen var! Nydelig er mine ord! Gleder meg på flere bilder! Ha en fin Onsdag! Klemmer fra Solveig!

Audhild sa...

ÅÅå, heldige du som har fått i ei slik fiin seng da!
Regner med det blir smashing fint ja! Gleder med til fortsettelsen :)

Bettum Villa sa...

Nå husker jeg ikke om jeg gratulerte deg med dagen, men jeg gjør det igjen jeg: GRATTIS Bjørg!

Kjempe spennende snikktitt!! Så kjempe herlig ut. Gleder meg til å se mer. ♥
Klem Madelén

Hanne Margrete sa...

Gratulere med overstått! Jeg har vært litt fraværende på bloggen i det siste så ikke fått med meg dagen din!
Det er så kjekt når vi endelig får viljen vår;) Og svært ofte må mannfolka krype til korset og si at det ble bra!
Sengen er nydelig og såå herlig stæsjet! Jeg ønsker meg en sånn "kosekrok" På mitt nye kjøkken. (nettopp begynt på prosjekt nytt kjøkken) Og mon tro om jeg har sett te-posen og kanelstengene før..;)?

Klem fra Hanne:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så herlig seng Bjørg, og nydelig pyntet. ♥ Godt at du fikk viljen din og peisen ble fjernet, hihi... Ønsker meg en slik kosested i stuen jeg også, men tror ikke vi får plass.

Gratulerer med vel overstått bursdag ! :)

Jeg har vært veldig dårlig til å kommentere de siste par mnd av flere grunner, men håper det tar seg opp utover høsten.

Ha en super onsdag videre ! ♥

Stor klem fra Anette

Hulda sa...

Fantastisk fin seng! Herlig styling med putene. Så høstfint. Flotte og inspirerende foto. Er høstnytt fra stua hos meg i dag.

fryd&forandring sa...

Så godt det så ut oppi senga der... Tenker det blir gode stunder med bok og te oppi der fremover! -Godt du får viljen din av og til, hihi!
Klem

bella interiørblogg sa...

Så fint du har pyntet i den nye sengen, gleder meg til å se flere bilder:)

Ha en fortsatt fin onsdag!!

Hilsen fra
Bella:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Det så kjempefint ut! Gleder meg til å se hele senga. Hadde jeg hatt plass skulle jeg så absolutt hatt en sånn koseplass i stua:)

Klem

beate sa...

grattis med vel overstått!!
sengen er super-søt! så heldig du er som har plass til den i stua!!

klem beate

Solstrålå sa...

Såå fin seng!Elsker kosesenger!Har en på kjøkken selv!
Ønsker deg en fin kveld!
Klem!

Gitte sa...

Så fin seng:)
Klem Gitte

Karen sa...

Så fine stemningsfulle bilder!
Var te'en god? :)

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig og koselig seng du har fått deg, kunne gjerne ha sovet der noen netter *smil*
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Jijji sa...

Gratulerer så masse med vel overstått! Koselig med bursdag:)
Herlig bilder i dag også;)

Klem fra Jijji

Torill sa...

Gratulere med overstått dag:) heldige deg som har fått ei slik flott seng. Så nydelige bilder du viser, trur eg skulle funne meg til rette i den senga:) gleder meg til å sjå meir!
Klem

ELLEMELL sa...

det blir en nydelig kosekrok!

sengen var adorable!
og så kjekt emd snille pappaer:)

ha en fin kveld!
klem ellemell

Related Posts with Thumbnails