onsdag 24. august 2011

Meir frå gangen vår

No har kommoden i gangen vår fått same behandling som skapet. 
Kommoden er i same serien frå IKEA, med gjennomsiktig plastfelt i frontane.
 Eg har festa tapet frå loppis med limstift, og voila skjuler den rotet inne i kommoden
 og den ser mykje finare ut ;)


Speilet som er komen på veggen bak stolen fann eg på loppis no i helga. 
Tanken var å måle det, men eg har ombestemt meg. Det bryt egentleg veldig fint med
 alt det søte, og røffer litt opp. Så det skal få vere som det er,
 enn så lenge ;)


Vasane på kommoden er også loppefunn frå helga. 
Endeleg fann eg  ein opalvase som eg har leita etter lenge! :)


Golvet i gangen skal med tida skiftast ut.
Parketten som ligg der no er alt anna enn fin. Men eg får leve med den litt lenger.
 Det ligg langt ned på lista over ting som må gjerast ;)


Oppussinga av skapet som også skal stå i gangen tar si tid. 
Eg fann nemleg måtthol som må behandlast. Eg trur ikkje det er nokon aktivitet
 der lenger, men det er best å vere forsiktig ;)


Eg håper du har ein nydeleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Audhild sa...

Skal si den tapeten gjorde seg!!
Kjempefint ble det!
Og så ble det liksom litt mer helhet med to ting i samme stil!
Synes speilet over kommoden og var veldig skjønt jeg da!
Onsdagsklem til deg!

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint! Hva kan ikke fixes med litt tapet likom;) Ha en fin dag!

Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Tapet er tingen for kjappe forvandlinger, det ble jo nydelig. Synes gulvet ditt er fint jeg, jeg har mørkebrunt gulv her som vi leier og det er sååå frustrerende at jeg ikke kan gjøre noe med det. Annet enn å fylle på med lyse tepper da, det hjelper litt :) *♥*

Hanne Margrete sa...

Så fin kommoden ble! Og Speilet over var jo supersøtt i grått!! Synes ikke gulvet er så ille jeg da, men du kan jo male det det som en relativt enkel forvandling?..

Klem fra Hanne:)

Shy sa...

Vart fint med deg :)
Det er ofte mott i gamle møblar, men dei kan nok vere utdøydd, ja! Best å vere forsiktig, mott er ikkje kjekt å ha i hus.

MissMette sa...

Hei Bjørg :)
Allrid koselig å titte innom til deg og ditt nydelige hjem - friske, herlige farger som lyser mot en ღ Elsker de lyse grønne skoddene dine, så vakkert, og det samme med putene dine ღ Flotte bilder av stue, gang og den nye kommoden din ღ Nydelig nye header du også har laget deg, skjønne pusen ღ og jenta di... Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke... Klem fra Mette

Jijji sa...

Så fin gangen din har blitt med herlige farger. Den tapeten gjør mye. Likte også godt speilet ditt over kommoden.

Ha en fortsatt finfin onsdag!

Klem fra Jijji

Unknown sa...

Så fint, så fint ;oDDD Limer du tapeten på innsiden da ? Syns tapeten du har valgt er så nydelig også jeg...sukk ;o)

Nyt dagen ;)
Klemklem

Sara sa...

Precioso,me encánta el papel en los muebles,muchos saludos.

Chrissie en Heidi sa...

Well done!! Both closets are so nice!! Love it!

Silje Kristin sa...

Så fin kommoden er :) Nå fikk jeg virkelig lyst til å gjøre det samme med mine..
Har tenkt tanken og klipt ferdig tapet, men har liksom ikke orket å gjøre noe med det :)

Håper du har en super kveld :)

klem

Hulda sa...

Super måte å bruke tapeten på. Det ble jo riktig lekkert, og du kan bytte ut etter årstid. Flott i gangen hos dere, og du har vært riktig så heldig med loppefunn; både vaser og speil. :) Flotte og inspirerende foto!

InstatreffNorge sa...

Først av alt, hva i all verden er måtthol??? Musehull??? hehe...

Nydelige bilder:)
Kommoden ble supersøt med den tapeten:)

Klem Lise

Mona. sa...

Digger speilet bak stolen!! Også må jeg vedgå at alle bildene av den lille kattepusen deres alltid får meg til å smile ;)

Karen sa...

Herlige bilder :) Blir rent misunnelig, og får lyst å kjøpe meg nytt hus og lage det akkurat slik - hehe...
Ha en strålende dag!

Mette sa...

Du er så flink med farger!Så søt den kommoden ble:-)Jeg er forresten enig i at høsten er flott!Godt å kjenne den friske kalde lufta:-) Ha en fin dag!:-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Fantastisk lekkert i gangen din! Gjorde seg med tapet i kommoden! Vakkert! Speilet vår en kjempe fin kontrast i gangen din! Og bildene fra stua di, under her: I lovne it! Nydelig de skoddene dine, nydelig farge! Klem fra Solveig!

Related Posts with Thumbnails