torsdag 18. august 2011

Fargeklatt ;)

Eg synast ein dæsj gult her og der frisker verkeleg opp i eit rom. 
I gangen oppe har det rett og slett vore litt kjedeleg. Så då kom eg på denne vegglysestaken med speil som eg har hatt liggande i boda. Den var opprinneleg i messing, 
så spraya kvit og no er den gul ;)


Det er mykje som skal gjerast i gangen oppe. 
I vinter skal taket isolerast, nye lister skal opp. Golvet skal slipast og oljast. 
Og eg leiker med tanken på å tapetsere ein av veggane. Finare enn dette skal det 
hvertfall bli. Enn så lenge får eg nyte den freshe 
fargeklatten på veggen ;)



Eg har forresten laga meg ny header. 
Den er ganske sommarleg, men det er jo sommer endå? Kva synast du? Skal eg behalde den nye, eller gå tilbake til den gamle? Kanskje lage ein heilt ny?
Eg set stor pris på di ærlege meining!:)


Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Helt enig! En dæsj med gult frisker opp både hus og humør;) Synes loftgangen din er koselig og den blir nok super når du har svingt tryllestaven!Headeren var kjempefin! Fikk veldig godt fram budskapet i bloggen din! Du kan jo lage en litt høstlig om et par mnd;)

Jeg er så lite datakyndig at jeg ikke greier å lage header jeg, kjedelig:(

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne:)

ELLEMELL sa...

jeg la merke til den nye header med en gang, og tenkte den var fin! behold den:)

gult er kult!
ha ne fin kveld!
klem ellemell

hannem sa...

Jeg likte den, syns det gule kvikka litt opp. Kanskje noe med "forandring fryder"..

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiin header☺
Gult er kult!
Kjempekoseleg i gangen din☺

Tove K sa du hadde det så fint ;)

Klem M♥

Bondekona sa...

Flott og sommerlig header!
Liker at du skifter den etter sesongene.
Men bokstavene var kanskje litt vanskelige nå?
Annen farge , kanskje?

gult hus i svingen sa...

Liker den gule fargeklatten jeg:) Nydelig lysestake:) Loftsgangen er fin som den er, men planene deres tyder på den blir enda finere:)
Liker den nye headeren, så bra Ariel og katten er med:)

klem fra Trine:)

Shy sa...

Headeren var fin. Fiiine bilder. Litt uvandt med grønt på bokstavane...så eg greier ikkje bestemme meg om dei skulle hatt ein annan farge? Men ser at dei passar til rosa i midten, og det var jo fint..

Tove sa...

Behold headeren din du. Sommerlig og flott...
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Heisann snuppa!

Gult er alltid kult vettu, mer spennende enn hvitt i allefall. Synes tanken om tapet her oppe virket interessant.

Når det gjelder headeren så synes jeg bildene var kjempe finen og tekst fargen passet fint, MEN det var litt vanskelig å lese. Skulle gjerne poppet litt mer kanskje.
Synes det er helt greit å bytte litt header i ny og ne.

Ønsker deg en flott helg! Selv skal jeg på vivestad høstmarked og 50års lag. Blir morro!

Klem Madelén

Marit sa...

Fin header. Det bildet av lillejenta og pusen var nydelig. Og det badekaret ditt fanget min oppmerksomhet. Skikkelig staselig.

Sara sa...

Bonitos rincones de tu casa muy acogedor,saludos.

Lindas Lille Leilighet sa...

Stilg fargeklatt:D Herlig å se gult! det ser man ikke så ofte:)

Headeren var kjempefin! Likte den veldig godt jeg.Ikke for sommerlig liksom..og ikke helt høst, noe midt imellom:) Hvilket program bruker du for å lage den? vil lage nye en jeg også..men finner ikke ut av det:/

Martilie sa...

Herlig :)

Og suuuper ny header..

Ha en kos fredag og god god helg!

Klem fra Tove

maska sa...

Flotte bilder på headeren din.
Ha en flott helg. :)

Hege sa...

Gult er kult! Synes du er tøff jeg! Jeg er mer som gråhvit... om du skjønner.. :)

Ang headeren synes jeg du har valgt nydelige bilder!!! Er ikke helt sikker på den grønne skrifta...? Hva med gult da?

Fiiiin fredag til deg!

Klem fra Hege

Emidoras verden sa...

Litt fargeklatter gjør seg:)
Likte godt det fine speilet ditt.
Ha en fin helg!
Klem..

Caroline sa...

Kjempefin header,behold den:)
stilig den gule lysestaken da,frisket opp i gangen din:)
Ønsker deg en god helg!
Klem Caroline

Fru Andersen sa...

Det første jeg la merke til her inne i dag var den nye og fine headeren din! Likte den veldig godt jeg:-)

Herlig gul lysestake! Som å ha selveste solen på veggen;-)

Nyt helgen videre! Klemmer!

Related Posts with Thumbnails