fredag 7. januar 2011

Eg ♥ Pasteller

Endeleg er jula så og seie ute av Fjordhuset. 
(utenom eit meget malplassert juletre, som endå ikkje har funne vegen ut)
Det tok si tid! Men med febersjuk Ariel og ny arbeidsveke for meg,
 seier det seg sjølv kvifor.


Og endeleg er pastellane tilbake i huset vårt.
Misforstå meg rett, eg elsker raudt og kosleg julepynta hus. 
Men pasteller er det eg elsker å ha rundt meg.


Pastellane gjer meg ein vårleg og lett følelse 
som gjer meg energi :) 


Det er tulipansesong, 
og mannen var så snill å kjøpe ein bukett til meg :)
(etter at eg førte det opp på handlelista hans. Tihi ;)


Her blir det snart feiring av over 55 000 besøk,
 og i skrivende stund 266 herlege lesera. 
Det vil sjølvsagt seie ny Give Away med ein spennande premie! 
To be continued! :)

Ha ein fin fredag og ei flott helg!

Klem frå Bjørg :-)

21 kommentarer:

Rosa sa...

Snille mannen! Det gjør jo ikke noe å hjelpe de litt på vei;-)

Det blir spennende med ny Give Away, gleder meg!

Ha en fortryllende helg, snuppa!

Klem, Rosa

Tovepia sa...

Sannelig så det lekkert ut også, og godt at mannen kjøper det som står på lista:O)
Kos deg i helga, klem fra meg;)

Barbros lille verden sa...

Ja, det er koselig med jula men godt å "få tilbake huset" igjen etterpå og ;)
Jeg har tviholdt litt på den, her er det bare juletreet som er ute av heimen! Men nå i helga er det slutt altså :)
Ha ei riktig fin helg!
Klem fra Barbro

Heimekjær sa...

ååå eg og elska pasteller:) iallefall på våren og sommaren:) drive å skal male litt møblemang no,,men klare ikkje bestemme meg for farge! egentlig ikkje stress...for man kan jo male på ny..:/ men det er jo litt tiltak og:)

ha en fin fredag:)

♥ Linda

Bondekona sa...

Gratulerer med alle leserne!
Vel fortjent- du er en inspirasjonskilde.
:)
Skulle ønske min mann kjøpte blomster når jeg skrev det på handlelista..
God helg.
;)

tante fiolett sa...

Her står også juletreet fortsatt, håper det får bein å gå på i helga;) Pasteller og tulipaner elsker vi:) så lurt å skrive det på handleliste til mannen, det skal jemmen jeg gjøre også hihi;) Goood helg:)
Klemmer fra Jeanette

Anonym sa...

Pastellar er herleg♥

So fin blogg du har, trur eg har vore innom deg før, men no skal eg jammen legge meg til som følgar;)

Ha ein fin kveld!

Klem ANita B♥

Duse Pasteller sa...

Jeg ♥ også pasteller! (naturlig nok;))
Også ♥ tulipaner!:)
God helg til deg og dine!!

KLem, Janni
Duse Pasteller

Audhild sa...

Lekkertsmekkert :) litt gladfarger gjør susen!
Her er det ganske hvitt enda, har ikke helt bestemt meg for hvilken pastellfarge jeg skal ha denne gang enda;)

Titt gjerne innom og bli med på min giveaway;)
GOGHELG:)

Mona Christin sa...

Hei.

Godt å få jula ut av huset. Her er det bare en amaryllis igjen. Flotte bilde du viser.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Randi sa...

Så fine bilder:) Ja, det er rart med det- når julepynten tas fram er det jo superkoselig, men jammen er det deilig å få jula ut av huset også:) Og pasteller er jo bare nydelig da♥
God helg, og kos deg med de flotte tulipanene:)
Klem, Randi:)

Aashildsvilla sa...

hei og godt nyttår til deg og dine..nydelie bilder og delikate pastellfarger,fikk nesten en følelse av sommer ..ønsker deg en fin fredagskveld.klem fra åshild i nord..

Grønnsakshagen sa...

Fint å se stuen din med pasteller igjen, nå er vi ferdig med julen for denne gang:-)
Gratulerer med så mange besøk og følgere! klem

Unknown sa...

Deilig med pasteller ja ♥ Jeg er og glad i julen, men pasteller er enda mer MEG, hihi;))
Så lurt og skrive opp tulipaner på handlelisten;) Den skal jeg prøve en gang og!

Håper lillemor blir helt frisk i løpet av helgen, er ikke noe godt og være syk...

Ha en herlig helg!

Klem Line

Bringen Blomster sa...

Deilig med pastellfarger!! :)
Gratulerer med så mange besøkende:)
-synnøve-

Solstrålå sa...

Deilige pasteller,jeg puster litt friere nå når julen er ute av huset.
Så fint i huset ved fjorden!
Skikkelig vår stemning!!!
Kosa deg i helga!!!
Goe fredagsklem fra Sol

Jennys fire vegger sa...

Og nydelige farger er det! Superfine bilder... *drømme* Gir helt klart vårfølelse, ja. :o)

God helg!
Klem Jenny

Tove sa...

Spørs om det ikke blir litt pasteller her i huset og etterhvert. Lekkert.
Klem Tove

Ruter & Hjerter sa...

Pastell farger bare måå til altså:) Det gir et lunt og koselig inntrykk::) God bedreing til den lille:)

Karen sa...

Ja, her må jeg også skrive det opp, eller kjøpe de selv hvis jeg skal ha blomster på bordet :P

Lekkert og vårlig hos deg!
God helg!
*klemmer*

Anns draum sa...

Ååå, no fekk eg vårkjensle!! Takk Bjørg;)

Klem frå Ann

Related Posts with Thumbnails