mandag 22. mars 2010

Sjå kven som har...

flytta inn på rommet til Ariel :)
























































Ei kjempesøt kanin frå Maileg! :) Den vart bestilt (red.anm før kjøpestopp) hos
nettbutikken Fryd for øyet
Den har inntatt plassen i dukkesenga som Pappa har laga.




































Eg har lenge synast desse kaninene er kjempesøte! Og ein blir jo litt påvirka sidan dei florerer i "alle" blogger. Men eg gav etter (svake mennesker ;) og angra ikkje eit sekund! For den var jo kjempefin!














































Kjempefine detaljer på kjolen.


Det blir ei stund før Ariel får leike med denne (no skal ho ha ALT inn i munnen ;) Så den får fungere som modell i mine fotoshoot så lenge ;)

                                   ♥♥♥

Tusen takk for koslege tilbakemeldigar på forrige innlegg. Til dei som synast vi har fin natur her, kan eg seie at eg er heilt enige!;) Det er ein av grunnane til at vi valde å flytte hit :)
Det er fortsatt fint vårver her i bygda, sjølv om sola uteblei idag! Det blir nok ein trilletur når Ariel har sove ferdig :) 

Ha ein flotte mandag!

Klem frå Bjørg


Pst; husk Give awayen min :)

6 kommentarer:

Randi sa...

Åh, de kaninene er bare så utrolig søøøøøte! Tenker Ariel kommer til å like den like godt som mammaen sin:)
Klem:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Kjempesøt ! ♥ Vår familie elsker maileg så vi har noen. ♥

Ønsker deg en herlig mandag ! ♥

Klem Anette

Sofie sa...

Åh nusselig liten kanin - gjett om jeg skal sy en sånn i vår ♥

Håper du får en fin uke!
Klem fra Sophie Mari

Karina sa...

Ahh rosa Maileg! søøøøt :)
Veldig fin blogg forresten, og nydelig hus :) Hit kommer jeg nok igjen! :)

Ha en flott mandag!

Klem Karina

Hulda sa...

En søt liten kanin! :) Det er jo bare så fine detaljer på disse lekene.

Lykkehjemmet sa...

Det var en søt kanin:)
Blir søt på jente rommet den.
Her er det bare kule ting som er tingen.
Store gutter liker grusomme motiver...
Ja festen ble bra:)Fikk masse skryt..
Takk for koselig kommentar:)
Klemmer til deg
MOna

Related Posts with Thumbnails