mandag 15. mars 2010

Ny hylle :)

I dag har eg fått den nye hylla på veggen :) Og det var denne som kom over kommoden min. Takk for gode råd ;)



































Det er så kjekt med hyller. For her kan ein variere i det uendelege ;) Eg har valgt å la det vere slik, for ei lita stund i hvertfall ;)























Bildet av hendene til meg og Ariel er komen i ei gammal kvitspraya ramme. Synast det vart så fint, og det blir eit kosleg minne :)























Hylla har pynta seg med Lykt frå Nille, kopp frå Green Gate, Bokstav (frå interiørbutikk på Gullgruven i Bergen) og Sink- hjerte frå IB Laursen.













































                     ♥♥♥



No er det litt over 1 mnd sidan eg starta å blogge. Og eg ser til min store overaskelse at eg snart har nådd 1000 besøkande :) og har fått den æra å ha 23 flotte følgera :)
Eg veit at dette er ikkje så mykje samanlikna med andre i Blogglandia ;) Men for meg er det stort! Synast det er så kjekt at noken "gidd" å lese innlegga mine :)

Tusen takk for det :)


Dette må sjølvsagt feirast med ein Give Away (som tradisjonen er i blogge- verda, har eg skjønt ;)
Eg kjem tilbake med meir informasjon i morgon :)
Følg med, følg med :)

Ønsker dokke alle ein strålande mandag! :)

Stor Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei bjørg..nydeli hylle,dem er veldi dekorative..det blei rå fint..klemm åshild

Randi sa...

SÅ FIIIIINT D BLEI!!!! Flinke deg:) Veldig koselig med bildet av hendene deres.
Klem, Randi:)

Fru Ruud sa...

Ble kjempe fint med hylla!! Du er flink å få det til!!! Rammen du spraya ble kjempe fin med bildet av hendene deres!! Utrolig koselig å ha!
Likte ytterdøra deres, men skjønner at den ikke er særlig god hvis den lekker. Du får finne på noe annet smart å bruke den til!
Blogging er jammen gøy!! Og det hjelper jo selvfølgelig å se at en ikke er aleine der ute!!
Ha ei fin uke!
Klem Annette

Hvite tulipaner sa...

Kjempefine detaljer!

Gratulerer med 1000 besøkende,telleren min har også nettopp passert 1000:)
Jeg har en liten give away som du kan være med på hvis du vil:)
Klem

Precious Home sa...

Takk for kommentar! La meg til som følger for her var det mye fint!

ha en fin uke!

MissMette sa...

Hei, kom over bloggen din nå i kveld... Kjempekoselig blogg med mange flotte bilder. jeg la meg til som følger, for her vil jeg titte innom igjen :o) Ønsker deg en flott dag. Klem fra Mette

Fru Luna sa...

Kjempefint :) Gøy at du nærmer deg 1000 besøkende!!

Klem Linda

Hvit Villa sa...

Så fine bilder! Og ja, jeg ble veldig glad når rosetten dukket opp :-) Det er sånne ting som gjør det spennende å restaurere gammelt hus! Klem til deg.

Aashildsvilla sa...

go kveld..ser det står carpe diem på bordet du har pusset opp..vet du hva det ordet betyr?tenkte å male det på ei ramme,men finn ikke ut betydninga..klem åshild..

Related Posts with Thumbnails